Siirry sisältöön

Yrityspalveluiden asiakastyytyväisyyskysely on toteutettu vuosittain näin joulukuulla jo kymmenen vuoden ajan. Kysely lähetetään sähköpostitse kaikille vuoden mittaan yritysneuvonnassa ja yrityspalveluiden hankkeissa asioineille yritys- ja henkilöasiakkaille, jotka ovat antaneet suostumuksen sähköiseen viestintään. Kyselyn toteuttaa ulkopuolinen asiantuntijataho, ja viime vuodet toteutuksesta on vastannut tutkimus- ja kehityspalveluja tarjoava yritys TK-Eval.

Kyselyn tarkoituksena on selvittää neuvontapalveluiden käytettävyyttä sekä palveluiden tarjoaman asiakaskokemuksen tasoa. Käytämme saamaamme tietoa palveluidemme jatkuvaan kehittämiseen. Suurin osa kysymyksistä on nopeasti vastattavia, “rasti ruutuun” -väittämiä, mutta myös sanallista palautetta – sekä ruusuja että risuja – on mahdollista antaa. Kysely on avoinna 16.12.2024 saakka.

Kyselyn tulokset valmistuvat loppuvuodesta ja tiedotamme niistä alkuvuoden uutiskirjeessä. Kiitos palautteestasi jo ennakkoon!